تعمیرات اکسیژن ساز بصورت تخصصی

تعمیر اکسیژن ساز در انواع مدل

تعمیر و سرویس انواع اکسیژن ساز با برندهای مختلف

برای عیب یابی و تعمیرات اکسیژن ساز خود می‌توانید آنرا به مجموعه بیورر سرویس بیاورید تا بصورت تخصصی ایرادات آنرا برطرف کنیم.

اکسیژن سازها با برندهای مختلف تحت پوشش خدمات ما می‌باشند.

در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید، همین حالا به مجموعه بیورر سرویس تماس بگیرید، تا کارشناسان ما راهنماییتون کنن.

30+

سال سابقه درخشان در خدمات‌رسانی برای تعمیر و سرویس تجهیزات پزشکی

پادکست معرفی خدمات

لوکیشن ما

تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز برمد

می بایست برای تعمیرات اکسیژن ساز به مرکز معتبری مراجعه نمود. دستگاه اکسیژن ساز، دستگاهی است که داروی مایع را به صورت گاز در اختیار بیمار می گذارد. این دستگاه برای بیماران مبتلا به بیماری های تنفسی مانند آسم شدید بسیار حیاتی می باشد. دستگاه های اکسیژن ساز هم در مراکز درمانی و هم در منازل استفاده می شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا دستگاه های اکسیژن ساز برمد و خرابی های این دستگاه ها را بررسی نماییم. دستگاه های اکسیژن ساز این برند ایتالیایی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. عملکرد این اکسیژن ساز با برق است. همچنین این دستگاه دارای دفترچه راهنمای انگلیسی، فارسی و آلمانی می باشد. این دستگاه های اکسیژن ساز با باطری کار می کنند؛ بهتر است که از باتری های آلکالاین برای این دستگاه استفاده شود.

 

تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز - بیورر سرویس

 

خرابی های انواع دستگاه اکسیژن ساز مثل برند برمد اغلب به دلیل عدم آشنایی کاربران با کارکرد این دستگاه ها است. همچنین ممکن است در نصب و راه اندازی اشتباهی صورت گیرد و دستگاه دچار اخلال گردد. همچنین دقت داشته باشید که استفاده از آب معمولی به جای آب مقطر می تواند موجب تشکیل رسوب در محفظه این دستگاه شود. شرکت آرمین درمان تمامی محصولات خود از جمله اکسیژن ساز و… را در صورت داشتن فاکتور معتبر و برچسب گارانتی به مدت 2 سال ضمانت می کند. برای تعمیر دستگاه اکسیژن ساز می توانید به مرکز تعمیرات بیورر سرویس اعتماد کنید. این مرکز با بیش از سی سال تجربه موفق در زمینه تعمیرات تجهیزات پزشکی، خدمات خارق العاده ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. می توانید سرویس و تعمیر دستگاه خود را با خیال آسوده به کارشناسان این مرکز بسپارید.

تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز خانگی - بیورر سرویس

تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز خانگی

اکسیژن ساز خانگی یا دستی توسط پزشکان برای بیماران تنفسی تجویز می شود. نیروی محرکه این اکسیژن ساز یک کمپرسور هوا است. اکسیژن ساز های خانگی دارو ها و رطوبت را به مجرای تنفسی منتقل می کنند. نگهداری صحیح از این دستگاه می تواند خرابی های آن را کاهش دهد. اکثر خرابی های اکسیژن ساز های خانگی مربوط به کمپرسور های این دستگاه ها می باشد. برای نگهداری کمپرسور دستگاه اکسیژن ساز خانگی می بایست به موارد زیر توجه نمایید:

  • در هنگام استفاده از اکسیژن ساز، کمپرسور را روی سطح مقاوم قرار دهید. همچنین دقت داشته باشید که کمپرسور را روی زمین نگذارید.
  • هر ماه فیلتر کمپرسور را چک نمایید؛ اگر فیلتر رسوب گرفته بود، فیلتر جدید را جایگزین فیلتر قدیمی کنید.
  • همیشه یک فیلتر اضافه در منزل داشته باشید.

اما اگر به هر دلیلی اکسیژن ساز خانگی شما دچار مشکل شد و به تعمیرات اکسیژن ساز نیاز داشتید؛ می توانید به مرکز تعمیرات بیورر سرویس اعتماد کنید. کارشناسان این مرکز در زمینه تعمیر تجهیزات پزشکی، خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین می توانید برای سرویس دستگاه اکسیژن ساز خانگی خود به این مرکز اعتماد نمایید.

تعمیر دستگاه اکسیژن ساز - بیورر سرویس

تعمیر اکسیژن ساز پرتابل

دقت داشته باشید که اکسیژن ساز پرتابل با دستگاه اکسیژن ساز خانگی متفاوت می باشد. ابعاد این اکسیژن ساز کوچک است؛ همچنین این دستگاه قابل حمل می باشد. بیماران تنفسی می توانند از این دستگاه در بیرون از منزل استفاده کنند. اکسیژن ساز های پرتابل با اسامی دیگری همچون اکسیژن ساز های کوچک، اکسیژن ساز های شارژی و اکسیژن ساز های همراه نیز شناخته می شوند. وزن این دستگاه حدود 3 تا 6 کیلوگرم است. اکسیژن ساز های پرتابل با استفاده از برق شهری و یا شارژ باتری های خود کار می کنند. عملکرد اکسیژن سازهای پرتابل به صورت پالسی است. اکسیژن ساز های پرتابل نسبت به سایر مدل ها صدای کمتری تولید می کنند. همانطور که پیش تر اشاره شد، نگهداری و استفاده صحیح از انواع اکسیژن ساز ها می تواند عمر مفید و کارایی این دستگاه ها را افزایش دهد.

مرکز تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز - بیورر سرویس

تعمیر دستگاه اکسیژن ساز

مواردی که می بایست در نگهداری اکسیژن ساز پرتابل رعایت کنید؛ عبارت اند از:

  • دقت داشته باشید که اجزای خارجی دستگاه و فیلتر هوای آن را به صورت منظم تمیز کند. البته این کار را بر اساس دستورالعمل های تولید کننده اکسیژن ساز پرتابل انجام دهید.
  • فیلتر های هوای دستگاه را مرتبا چک نمایید و در صورت نیاز آن ها را تعویض کنید.
  • دستگاه اکسیژن ساز پرتابل را در معرض منابع حرارتی و رطوبت قرار ندهید؛ این مورد می تواند موجب آسیب دیدن دستگاه شود.
  • برای افزایش عمر باتری دستگاه، آن را طبق دستورالعمل های برند تولید کننده شارژ و نگهداری کنید.
  • از سقوط و یا ضربه دیدن دستگاه جلوگیری نمایید.
  • از دستگاه اکسیژن ساز پرتابل در نزدیکی آتش استفاده نکنید؛ زیرا وجود اکسیژن فضا را قابل اشتعال می سازد.
  • دستگاه را در معرض نور مستقیم قرار ندهید.
  • دستگاه را در دمای اتاق نگهداری کنید.

عدم توجه به هر یک از موارد فوق می تواند موجب خرابی دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شود. برای تعمیرات اکسیژن ساز خود می توانید به مرکز تعمیرات بیورر سرویس اعتماد نمایید. این مرکز خدمات ارزنده ای را در زمینه تعمیرات اکسیژن ساز ها ارائه می دهد.

سرویس اکسیژن ساز

سرویس و تعمیرات اکسیژن ساز با توجه به مدل نبولایزر، نوع خرابی، خطا های مختلف دستگاه و… تعیین می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا متداول ترین خرابی های انواع اکسیژن ساز ها را بررسی نماییم. رایج ترین مشکلات نبولایزر ها عبارت اند از:

  1. خرابی مربوط به واشر پیستون: دور پیستون موتور کمپرسور واشر هایی ضد سایش قرار گرفته است؛ این واشر ها در طول زمان تحلیل می روند. این مورد باعث کاهش فشار هوای خروجی در کمپرسور می شود. در این صورت دستگاه خطای کاهش فشار هوا می دهد.
  2. خرابی مربوط به دیافراگم شیربرقی نیز یکی دیگر از خرابی های رایج دستگاه های اکسیژن ساز می باشد. دیافراگم شیربرقی ممکن است در طول زمان پاره شود.
  3. برخی از خرابی های دستگاه اکسیژن ساز مربوط به ایراد های برد دستگاه می باشد.
  4. اگر درصد خلوص اکسیژن خروجی دستگاه کاهش پیدا کند؛ می بایست زئولیت های دستگاه نبولایزر خانگی تعویض شود.
  5. اگر صدای موتور دستگاه زیاد شود؛ دستگاه شما دچار مشکل شده و می بایست برای تعمیرات اکسیژن ساز اقدام نمایید.

تعمیر اکسیژن ساز - بیورر سرویس

تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز در تهران

 برخی از خدمات تعمیرات اکسیژن ساز که در مرکز بیورر سرویس در تهران انجام می شوند، عبارت اند از:

  • چک کردن فیلتر دستگاه اکسیژن ساز و تعویض فیلتر در صورت نیاز
  • علت اصلی تعمیرات اکسیژن ساز ها خرابی قطعه کمپرسور می باشد. می بایست تعمیر این قطعه حساس را به تعمیرکاری حرفه ای بسپارید.
  • اگر برد دستگاه سوخته باشد؛ در مرکز تعمیرات اکسیژن ساز این قطعه برای شما تعویض می شود.
  • بررسی عملکرد کلی دستگاه و رفع مشکل غلیظ سازی اکسیژن ساز
  • بررسی علت صدای اضافه و ارور های دستگاه اکسیژن ساز
  • در مرکز تعمیرات اکسیژن ساز، زئولیت های دستگاه نبولایزر نیز تعویض می شود.

نمایندگی دستگاه اکسیژن ساز در تهران

همانطور که پیش تر اشاره شد برای تعمیرات اکسیژن ساز ها می بایست به نمایندگی معتبر این دستگاه ها مراجعه فرمایید. یکی از معتبر ترین نمایندگی های استان تهران مرکز تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز بیورر سرویس می باشد. انتخاب یک مرکز  معتبر می تواند در بهبود عملکرد اکسیژن ساز پس از تعمیر تاثیر زیادی داشته باشد. مرکز بیورر سرویس با بیش از سی سال تجربه در زمینه تعمیرات اکسیژن ساز می تواند کاملا قابل اعتماد باشد.

کارشناسان این مرکز کاملا حرفه ای و متخصص هستند و خدمات با کیفیتی را در اختیار شما خواهند گذاشت. همچنین می توانید سرویس های دوره ای دستگاه اکسیژن ساز خود را نیز در این مرکز معتبر به بهترین شکل انجام دهید. امید است که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.